پدر و فرزند نمایش نسخه اصلی

کیوان امام وردی کیست؟ متجاوز سریالی در تهران ترند شد!

به گزارش همشهری آنلاین، «کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم اما الان می‌بینم به تن خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریوهای مشابه. تو واقعا برای جامعه خطرناکی. امیدوارم حیات اجتماعی‌ت مختل بشه همونطور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.» این یک روایت از ده‌ها و صدها روایت تجاوز فردی به نام کیوان امام‌وردی است که به نظر می‌رسد با داستانی مشابه ده‌ها و به گفته خودش بیش از ۲۰۰ دختر دانشگاهی را به خانه خود کشانده و…

3242

داستان آشنا و تکراری است: «یکی از دانشجویان قدیمی دانشگاه تهران با پرسه‌زنی و چشم‌چرانی در فضای دانشگاه می‌چرخد و با چرب‌زبانی دانشجویان دختر جوان را به خانه خود دعوت می‌کند. مقاومت بی‌فایده است و پسر ریزاندام سرانجام به خواسته خود می‌رسد. رفتن به خانه همان و باز شدن در کمد پر از نوشیدنی‌های الکلی همان. بعد نوبت به نوشیدن می‌رسد و دختر از همه جا بی‌خبر وقتی به هوش می‌آید، می‌بیند کار از کار گذشته و برهنه روی تخت افتاده است…»
این خلاصه بیشتر داستانهایی است که قربانیان کیوان امام در توییتر یا اینستاگرام نوشته‌اند. برخی هم خوشبختانه توانسته‌اند از دام او بگریزند که این را شاید مدیون جثه کوچک متجاوز سریالی و آمادگی بدنی خود بوده باشند..
چهره‌ای که کیوان امام در تمام این سال‌ها از خود ساخته هم بی‌تردید در پیش بردن جنایت‌ها و نقشه‌ها بی‌تاثیر نبوده است. راه انداختن و مدیریت کردن یک کتابفروشی در راسته خیابان انقلاب و اطراف، پرسه زدن با چهره هنری در تمام مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران، عکس انداختن با برخی مسئولان شهری و دعوت کردن آنها به کتابفروشی و برخی شگردهای دیگر که خلافکاران سریالی آنها را بسیار خوب بلدند و برای شکار طعمه استفاده می‌کنند!
حالا که آمار ترند #کیوان_امام در همین چند دقیقه افزایش یافته و به ۵۹۰۰ رسیده، این نکته را هم گوشزد کنیم که ظاهرا برخی مسئولان دانشگاه تهران در حال پیگیری ماجرا هستند و قول داده‌اند از قربانیان حمایت کنند. مدیر یکی از گروه‌های پردیس هنرهای زیبا شماره تماس خود را در دسترس شاکیان این پرونده قرار داده و از آنها خواسته حتی بدون ذکر نام تماس بگیرند و داستان خود را بازگو کنند تا دانشگاه بتواند در محاکم قضایی پیگیر پرونده باشد.
 
 
 
متاسفانه انتشار تصاوی گفتگوهای خصوصی کیوان امام با برخی از قربانیان هم نشان می‌دهد متاسفانه به احتمال زیاد افشاگری‌هایی که علیه او می‌شود درست است. هر چند صفحه این فرد در اینستاگرام قفل است و نمی‌توان محتوای آن را دید اما در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آغاز افشاگری‌ها، صدها نفر از دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان او را از فهرست خود حذف کرده‌اند. کسی که تا روز پنجشنبه بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت، عصر پنجشنبه آمارش به ۱۵۷۰ فالوئر رسید و همچنان در حال سقوط است.
شاید امروز وقت سرزنش کردن دخترانی نباشد که جوانی و عصمت خود را تباه‌شده می‌بینند. می‌توان نشست و تا ابد دختران را به خاطر فریب خوردن و رفتن به خانه یک فرد ناشناس ملامت کرد اما بهتر است پیگیری این بخش پرونده کیوان امام‌وردی به زمانی موکول شود که او در چنگال قانون گرفتار آمده و اگر اتهام‌هایش ثابت شود، به سزای اعمالش رسیده است.