علمی و فناوری نمایش نسخه اصلی

جامعه هدف واکسن کرونا کجاست؟-مجله مادر و کودک گوپی

واکسن بیشتر به ایالات ، مراکز بهداشتی جامعه هدف قرار گرفته است.

گروه مجله گوپی 1621

جامعه هدف واکسن کرونا کجاست؟
واکسن بیشتر به ایالات ، مراکز بهداشتی جامعه هدف قرار گرفته است.
دولت بایدن روز سه شنبه اعلام کرد که در حال افزایش است به تعداد 11 میلیون دوز واکسن کووید 19 که هر هفته طی سه هفته آینده به ایالت ها ارسال می شود. این روند مداوم افزایش های اندک در دوزها را در هر هفته ادامه میدهد. علاوه بر این ، حدود 1 میلیون دوز به 250 مرکز بهداشت جامعه در سراسر کشورارسال می شود. عرضه اولیه به تدریج افزایش می یابد و شامل همه 1400 مرکز کشور استکه می خواهند شرکت کنند. روز پنجشنبه دولت فدرال برنامه حمل داروخانه خرده فروشیخود را با ارسال 1 میلیون دوز مستقیم به 6500 مکان در سراسر کشور آغاز می کند.برنامه داروخانه در نهایت شامل 40،000 فروشگاه ملی زنجیره ای ، داروخانه های مستقل و داروخانه های واقع در داخل فروشگاه های مواد غذایی است. سی دی سی در نظر دارد تاتلاش کند تا اطمینان حاصل کند که دوزهای بیشتری به جمعیت در معرض ویروس کرونا میرسد. ایالت ها به کنترل جمعیت واجد شرایط واکسن ادامه خواهند داد ، اگرچه دولت ازآنها خواسته است واکسیناسیون ساکنان بالای 65 سال را شروع کنند ، چیزی که در حال حاضر نیمی از ایالت ها این کار را انجام می دهند.
 
 
پرونده های J&J برای مجوز واکسن.  
پرونده های J&Jبرای مجوز واکسن. جانسون و جانسون درخواست صدور مجوز استفاده اضطراری (EUA)برای واکسن کووید19  خود را به سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)
ارائه کرده اند. این شرکت دارویی هفته گذشته اعلام کرد که آزمایش های بالینی مرحله3 نزدیک به 44000 نفر نشان داد واکسن تک دوز آن 85 درصد در برابر بیماری شدیدویروس کرونا موثر است و هیچ عارضه جانبی قابل توجهی در واکسیناسیون ندارد. یک پنل مستقل FDAاکنون داده های آزمایشات بالینی J & J را بررسی کردهو در 26 فوریه یک جلسه عمومی برگزار می کند تا درباره اعطای مجوز بحث کند. اکنونانتظار می رود یک هیئت مستقل (FDA) داده های آزمایشات بالینی( J& J) رابررسی کند و یک جلسه عمومی برای بحث در مورد اعطای مجوز برگزار کند. اگر FDA EUA رااعطا کند ، یک هیئت مشاوره برای مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)سپس به صورت علنی تشکیل جلسه می دهد تا نحوه استفاده از واکسن را توصیه کند. اگرواکسن J&Jمجاز باشد ، به واکسن های تولید شده توسط( Pfizer-BioNTech) و (Moderna)پیوست که از قبل برای واکسیناسیون میلیون ها آمریکایی استفاده می شود. این واکسن J&J بااین دو محصول تفاوت دارد زیرا فقط یکبار شات می خواهد و می تواند در یخچال معمولینگهداری شود ، در عوض دو عکس و دمای نگهداری سردتر که برای واکسن های دیگر لازماست. نشان داده شد که هر دو واکسن مذکور حدود 95 درصد موثر هستند. مقامات( J&J)گفتند که آماده اند واکسن خود را به محض تأیید ارسال کنند و انتظار دارند تا ماه ژوئن 100 میلیون دوز به ایالات متحده عرضه کنند.
 
اخبار جدید و به روز ما را از همین جا مشاهده کنید