زیباترین مدل های لباس برای تولد بچه های شما

زیباترین مدل های لباس برای تولد بچه های شما

مدل لباس برای تولد و جشن ها_تولد کودکان پر از ایده های رویایی و دوست داشتنی است از تزیینات تولد تا کیک و مدل لباس. انتخاب مدل لباس برای کودک در جشن تولدش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما باید بهترین مدل لباس را برای او انتخاب کنید
گروه سه تا شش ساله گوپی
1399/11/27
0 نظر

تولد برای بچه‌ها به معنی بازی، شادی و سرگرمی است. در این روز زیبا که شاهد یک سال بزرگ شدن بچه‌ها هستیم، وظیفه‌ی ما بزرگترهاست که روز تولد را سازماندهی کنیم؛ لوازم روز تولد، اسباب‌بازی، خوراکی و البته شیرینی. همه‌ی این‌ها و به‌علاوه انتخاب لباس‌هایی برای اینکه کودک ما یک شاهزاده شود. ما برای شما لباس و وسایل جالب مخصوص روز تولد آماده کرده‌ایم که در زیر لیست آن را می بینید:

لباس تولد دختر بچه ها مناسب جشن تولد

فرزند دختر شما می‌تواند در روز تولد خود زیباترین لباس یک شاهزاده خانم را بپوشد. می‌توانید با لباسهای مدل شاهزاده‌ای باعث شوید کودک شما در این روز احساس یک شاهزاده را داشته باشد. لباسهای مدل شاهزاده‌ای یا پرنسسی را در بسیاری از مغازه‌های لباس فروشی کودکان می‌توانید پیدا کنید. اگر می‌خواهید لباس تولد را با دستان خود درست کنید، می‌توانید یاد بگیرید که چطور زیباترین دامن باله را با استفاده از تور رنگی و کش درست کنید. این دامن با یک لباس پنبه‌ای (کتان) سفید هماهنگ می‌شود.

انتخاب تم وسایل لازم روز تولد نیز یکی از مسائل مهم دیگر است. اگر شما یک تولد با تم و مضمون خاصی دارید، می‌توانید لباس دختر خود را نیز بر اساس آن انتخاب کنید. برای مثال اگر درحال برنامه‌ریزی برای گرفتن جشن تولد در باغ هستید، می‌توانید محوطه را با گل‌های زینتی تزیین کنید و یک کیک شبیه گل‌های بهاری سفارش دهید. این تم و مفهوم می‌تواند با لباسی از گل برای کودک شما مطابق شود. اگر تولد همزمان با برف زمستانه باشد، می‌توانید یک مهمانی با تم برف داشته باشید. کوکی‌های برفی و تزیینات آبی، خانه شما را دلپذیر می‌کند. همچنین یک لباس پرنسسی آبی برای دخترتان می‌تواند گزینه‌ی دلپذیر دیگری باشد.

لباس تولد برای پسربچه ها

برای تولد کودک پسر خود در صورتی که سن او کم باشد می‌توانید خودتان برای او یک تاج درست کنید. این تاج را می‌توان با استفاده از یک مقوای آبی رنگ درست کرد و لوازم روز تولد را با آن تکمیل کرد.

لباس‌های مناسب و جالب برای روز تولد

اگر به دنبال لباس برای روز تولد بچه‌ها هستید، می‌توانید نگاهی هم به لباس‌های محلی و خاص و لباس‌های شخصیت‌های کارتونی داشته باشید. می‌توانید این لباس ها را از مغازه‌های لباس‌فروشی کودکان یا اسباب‌بازی فروشی‌ها خریداری کنید. برای دختران می‌توانید لباس را از مدل لباسهای پرنسس‌های دیسنی انتخاب کنید. می‌توانید با لباس‌های سفیدبرفی، مینی‌موس و شاهزاده‌ی یخزده یک محیط سرگرم کننده ایجاد کنید.

اگر تصمیم به خرید لباس‌های محلی یا خاص دارید، برای پسربچه‌ها هم گزینه‌های زیادی وجود دارد. مخصوصا لباس دزدان دریایی یک لباس جالب است که پسر بچه‌ها را به خود جذب می کند. همچنین می‌توانید با لباس اَبَر قهرمان روز تولد را به خوشی سپری کنید. کودک شما با پوشیدن لباس سوپرمن یا بتمن در روز تولد خود این روز را برای همیشه به خاطر خواهد سپرد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر