چگونه می توانم فرزندی با وزن متناسب داشته باشم؟

چگونه می توانم فرزندی با وزن متناسب داشته باشم؟

با افزایش سن کودکان، وزن آنها نسبتا افزایش می یابد. اما برخی از کودکان وزن کافی ندارند. اغلب اوقات، دلیل این مشکل این است که کودک به اندازه نیازهای او غذا نمی خورد. در این مورد، با برنامه ریزی کمی، کودکان باید از عوارض جانبی خود بر سلامت آنها رنج نبرند.
گروه روانشناسی گوپی
1399/9/18
4 نظر

چگونه می توانم بدانم که کودک من وزن کافی ندارد؟

همه کودکان الگوی رشد طبیعی دارند. رشد کودک شما مناسب برای بزرگ شدن در طول الگوی رشد طبیعی است. شما می توانید وضعیت فرزند خود را با وارد کردن وزن فرزند خود در این صفحه بگویید. چرا وزن کودکم کافی نیست؟ هر یک از دلایل زیر می تواند رشد وزن کودک شما را کاهش دهد: او در دوره رشد بوده است و نیازهای او انرژی زیادی خواهد بود اشتهای یا غذا وجود ندارد.
اشکال در عملکرد. (تنها برای انواع مختلف غذا) (راهنمایی برای کودکان از اینجا) غذا خیلی آهسته است
اختلالات خوردن غذا خوردن یا از دست دادن علاقه خود را به خوردن سریع. بیماری های خاصی دارند

پیامدهای کاهش وزن کافی چیست؟

فقدان وزن کافی در کودکان می تواند باعث کاهش ویتامین ها و مواد معدنی و در مدرسه شود، کودکان از مشکلات یادگیری رنج می برند. همچنین فقدان خرید بهینه بهینه می تواند موجب اختلال رشد کودک شود. اختلالات رشد زمانی رخ می دهد که کودکان در مقایسه با سایر کودکان وزن نداشته باشند. اختلال رشد می تواند رشد و تاخیر در توسعه مغز را کاهش دهد. فقط یک ماده مغذی می تواند پیدا کند که آیا فرزند شما رشد کرده یا نه.

چگونه می توانم به فرزندم کمک کنم؟

با ایجاد تغییرات کم در غذا و وسط کودک در طول روز، شما می توانید تعداد کالری های دریافت شده توسط کودک را افزایش دهید. نکات زیر می تواند به رشد کودک شما کمک کند:
همانطور که در راهنماهای غذایی کانادا ذکر شده، انواع مختلفی از مواد غذایی را در غذا و تنقلات پوشش می دهد. در مواد غذایی اصلی، حداقل سه گروه غذایی (از چهار گروه اصلی مواد غذایی) باید انتخاب شود. در تنقلات، باید حداقل دو گروه غذایی وجود داشته باشد. ، تنوع غذایی باعث می شود که فرزند شما مواد مغذی مختلف را بپذیرد و همچنین کودکان علاقه مند به غذا خوردن باشد.
غذا باید نور باشد بررسی کودکان کوچک. غذای زیاد غذا ممکن است برای فرزند شما مناسب نباشد و به دلیل خوردن غذا مورد ضرب و شتم قرار گیرد. اندازه غذا حدود یک چهارم حجم بزرگسالان غذا است. ارزش تغذیه ای، مواد غذایی که برای فرزندتان فراهم می کنید باید بالا باشد و همچنین به برنامه های منظم و منظم غذا نیاز دارد. در پایان غذا، اگر فرزند شما هنوز هم گرسنه را احساس می کند، غذای بیشتری وارد کنید.
غذای بسیار پر انرژی و مغذی را انتخاب کنید آن را آب نکنید و یا نوشیدنی دیگر را تا زمانی که فرزندتان تزئین شده باشد، بخورید. سیال به سرعت یک کودک کوچک را پر می کند. هنگامی که شما می خواهید آن را بنوشید، به او یک نوشیدنی کامل کالری مانند یک شبه نظامی شیک، یا پرتو مرطوب که با شیر کامل ساخته شده است، یا ماست با چربی بالا را به او بدهید. تا کالری (انرژی) بیشتر به بدن او. غذایهایی، مانند انواع گوشت، مرغ، ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا، پنیر چرب بالا (با بیش از 20٪ چربی)، ماست با چربی بالا (بیش از 3٪ چربی) در غذای کودک شما. اضافه کردن به غذای روزمره، چربی و روغن غذاهای کودکان، کره، مارگارین غیر هیدروژنه، روغن گیاهی مانند روغن زیتون یا روغن کلزا، سس سالاد، کره بادام زمینی، سس اووکادو و آب گوساله. اضافه کردن به سوپ، گوشت شیک، و سیب زمینی. 

فرزندتان را مجبور نکنید

بچه ها وقتی گرسنه هستند می خورند مجبور کردن بچه ها برای خوردن، می توانند آنها را کمتر غذا کنند. شغل شما این است که غذای خود را ارائه دهید، اما این کودک شما است که تصمیم می گیرد که چقدر غذا خورده است. عجله نکنید کودکان که به آرامی غذا می خورند نیاز به زمان بیشتری برای تغذیه دارند. در طول خوردن، تلویزیون و کامپیوتر و کامپیوتر شما از کودکان به تمرکز تنها در وعده های غذایی

آیا باید مکمل غذای کودک مصرف کند؟

مکمل های غذایی مواد مغذی و انرژی بیشتری را برای کمک به کودکان رشد می دهند. این مکمل غذایی باید توسط یک پزشک یا متخصص تغذیه پیشنهاد شود. نوع مکمل بستگی به سن کودک دارد. به یاد داشته باشید که ابتدا باید کودتای کودک خود را به دست آورید و سپس مکمل غذایی را تحریک کنید. تماس بگیرید در مورد این بیشتر از دکتر خود یاد بگیرید. چه زمانی

آیا فرزندم نیاز به مشاور تغذیه دارد؟

اگر تغییرات ناگهانی در الگوی تغذیه فرزندتان را می بینید، با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که فرزند شما دارای مشکلات تغذیه ای است یا ممکن است صدمه نبیند.
:خلاصه
دستورالعمل های مواد غذایی را دنبال کنید و از کالری و غذای مغذی در رژیم غذایی فرزندتان استفاده کنید تا کودک شما وزن طبیعی خود را پیدا کند و عوارض غذایی کمتر را تجربه نمی کند. اگر فرزند شما با خوردن وسواس شود، نکات را درباره کودکان فقیر مشاهده کنید. اگر اگر شما در مورد وزن فرزندتان نگران هستید، با متخصص اطفال یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم0
مخالفم0
سحر  (چهارشنبه 17 دی 1399)
حتما برای دخترم استفاده میکنم .ممنون از گوپی
پرسش
موافقم0
مخالفم0
نازنین بابایی  (سه شنبه 23 دی 1399)
مطالب خیلی مفید وعالی دارید ممنونم از گوپی به خاطر سایت پربارتون
پرسش
موافقم0
مخالفم0
داوود  (سه شنبه 23 دی 1399)
چقدر جالب و راهکار های مفیدی بود
پرسش
موافقم0
مخالفم0
ماهان  (چهارشنبه 24 دی 1399)
چه مشاوره های خوب و مفیدی ممنونم از سایت گوپی