تقویم اختصاصی کودک | مجله اینترنتی گوپی (1401)

تقویم اختصاصی کودک | مجله اینترنتی گوپی (1401)

تقویم اختصاصی کودک | مجله اینترنتی گوپی (1401)

تقویم کودک بهترین راه حفظ اتفاقاتیه که برای کودک شما افتاده و شما میخواید برای همیشه حفظشون کنید. این نوع تقویم منحصر به فرده و بهترین هدیه برای فرزند شماس. تیم متخصص طراحی گوپی بهترین و خلاقانه ترین تقویم ها رو برای هدیه به فرزند شما ارائه میده
1401/2/8
0 نظر

تقویم کودک را بشناسیم

تقویم کودک یکی از انواع طراحی تقویم در سالهای اخیر است که به دلیل خاص بودن در طراحی و رنگ و استفاده برای کودک مورد توجه و استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته است. این نوع تقویم منحصر به یک سال خاص نمی باشد و می تواند برای همیشه یه عنوان یک یادگاری برای فرزند دلبند شما باقی بماند. این تقویم در انواع رومیزی و دیواری طراحی می شود.

تقویم رومیزی صفحه اردیبهشت

یادآوری خاطره های کودکی همیشه باعث شادی می شود . اگر همه این خاطره ها در تقویمی خاص گراوری شده باشد  مثل آلبوم خانوادگی خواهد بود که هر ورق آن پر از روزهای خوب و زیباست . شخصیت های انیمیشنی پرطرفدار کودکان هم به خاطره ها می پیوندند و وقتی جزئی از آن تقویم پر از خاطره باشند یعنی ظرفی رنگارنگ  پر از ستاره و شادی یکجا برای کودک دلبندتان به یادگار گذاشته اید که همیشه بهترین منبع خاطره های فراموش نشدنیش خواهد بود.

تقویم دیواری صفحه خرداد

این گنج خاطره یک بار به او هدیه داده می شود ولی ثبت زمان در گذر همیشه دلیلی برای نشان دادن ارتباط محکم خانوادگی است. خانواده ای که بهترین روزهایش اتفاقاتی پر از شادی و عشق بوده که فرزندانش رقم زده اند. اولین کلمه ای که کودک شما به زبان می آورد هیچوقت فراموش نمی شود و این یکی از آن صدها خاطره ای است که می تواند در تقویم فرزندتان ثبت شود و برای همیشه به یاد بماند. هرچه زمان بی وقفه به جلو می رود این اولین ها و بهترین ها بیشتر می شود پس چه بهتر که همه این زمان های خوب یک بار برای همیشه در تقویمی با شخصیتهای دوست داشتنی کارتونی در هم آمیخته شود و یکی از بهترین هدیه ها را برای فرزند دلبندتان بسازد.

تقویم دیواری زندگی پنهان حیوانات خانگی

طراحی و چاپ اصولی و حرفه ای چنین مجموعه زیبا و دلنشینی از افتخارات مجله اینترنتی گوپی خوهد بود.

تقویم کودک از محصولات جدید و متنوعی است که در خانواده ها جای خود را باز کرده و علاوه بر خانه، مهد کودک ها و مدارس هم از این نوع تقویم که در رنگهای شاد و با استفاده از کارکترهای انیمیشن مخصوص کودکان طراحی می شود، استفاده می کنند. 

تقویم دیواری ماشین ها

این تقویم طبق سلیقه شخصی هر مشتری قابل تغییر می باشد. شما می توانید تقویم کودک دلبندتان را به صورت رومیزی یا دیواری بصورت چهار فصل سفارش دهید.

برای این منظور عکس باکیفیت فرزندتان، اتفاقات شیرینی که میخواهید برای فرزندتان ثبت شود و به یادگار بماند را به شماره واتس آپ  09100632307 برای ما ارسال فرمایید. تقویم شما پس از چک کردن همه جزییات با شما با کیفیت بالا چاپ شده و برای شما ارسال می گردد. 

تقویم دیواری مینیون ها

 

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر