تزیین دیوار اتاق با 3 ایده خلاقانه_بهترین طراحی دیوارهای منزل

تزیین دیوار اتاق با 3 ایده خلاقانه_بهترین طراحی دیوارهای منزل

حتما توصیه میشه این 3 ایده برای تزیین دیوار ببینید تا یک اتاق منحصربه فرد داشته باشید_یکی از دغدغه های مهم مردم خصوصا خانمها استفاده از دیوارهای خالی درون اتاق خواب یا پذیرایی و چگونگی پر کردن آنهاست. اینکه با چه ابزارها و وسایلی میتوان دیوارهای داخلی را پر و زیبا کرد و همچنین باعث به وجود آمدن فضاهای شاد و صمیمی در درون محیط خانه شد یکی از دغدغه های اکثر خانواده ها است
گروه دکوراسیون گوپی
1400/3/16
2 نظر

آیا دیوارهای خالی و بی رنگ و روحی در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما وجود دارند که شما را آزار می‌دهد؟ ما ایده‌هایی داریم که با آن می‌توانید به دیوارهای خالی خود نقش و نگار بدهید. دیوارهای خالی بسیار آزار دهنده و بدمنظره هستند. شما می‌توانید طرح‌های مختلف فهرست ما را برای ایجاد یک فضای‌گرم در اتاق خود بررسی کنید. خانه شما جاییست که بیشترین زمان خود را در آن سپری می‌کنید، بنابراین باید طوری باشد که شما احساس خوبی به محیط زندگی خود داشته باشید. اگر خانه‌تان فقط یک دیوار هم داشته باشد می‌توانید آن را رنگ‌آمیزی کنید. اگر نقطه‌ی تیره‌ای در خانه‌تان دارید می‌توانید با نصب آینه‌های مختلف آنرا بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسانید.
 
طراحی کابینت آشپزخانه در اهواز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب  

1_قدرت کتابخانه!

می‌توانید یک کتابخانه از مجلات مورد علاقه‌تان در بالای سرتان داشته باشید. اگر یک کتابخانه یا اتاق جداگانه برای کتاب در خانه خود ندارید می‌توانید دیوار خالی اتاق‌نشیمن را برای این منظور استفاده کنید. با کتابخانه‌هایی از طرح‌های متنوع و مدل‌های شیک می‌توانید دیوار خود را پر کنید.

2_تابلو های زیبا

با ترکیب تابلوهای متناسب با دیوار می‌توانید یک نمای متحرک و زنده به دیوار ببخشید. با عکس و تابلوهای چندتکه می‌توانید خود را غرق در تصاویر آن کنید. همچنین با آویزان کردن عکس در قاب‌هایی با اندازه‌های مختلف می‌توانید یک فضای متفاوت ایجاد کنید.

3_پنل دیواری طرح دار

برای دادن فضای حرکت به دیوار خود می‌توانید از پنل‌های دیواری طرح‌دار استفاده کنید. با این پنل‌ها فرصتی برای بازتاب سبک و استایل خودتان خواهید داشت. به جای پوشش کل دیوار با یک تصویر پس زمینه، می‌توانید تنها بخشی از آن را با سبکی که می‌خواهید پوشش دهید.
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم0
مخالفم0
امجد  (دوشنبه 3 آذر 1399)
تشکر بابت زحمات شما
پرسش
موافقم0
مخالفم0
ساناز  (سه شنبه 23 دی 1399)
سلام. مطالبتون واقعا مفید و علمی است.من برای فرزندم استفاده میکنم. ممنون از گوپی