آیا کودک من آماده رفتن به دستشویی است؟

آیا کودک من آماده رفتن به دستشویی است؟

سن استاندارد که در آن زمان می توان گفت، هیچ کودک برای شروع آموزش نیست. اما اکثر کودکان مهارت های لازم را برای شروع آموزش در سن 18 ماهگی تا 3 سال دریافت می کنند. معمولا دختران سریعتر از پسران آماده می شوند.
گروه روانشناسی گوپی
1399/9/18
3 نظر

شروع آموزش توالت رفتن.
این چک لیست به شما کمک می کند تا میزان پیشرفت کودک را در رسیدن به مرز آمادگی برای شروع آموزش دنبال کنید. نیازی به فرزند شما برای تمام این توانایی وجود ندارد، بنابراین شما شروع به تمرین می کنید. این مقاله می تواند برای تخمین زمان شروع به طور کلی مورد استفاده قرار گیرد.

علائم فیزیکی
کینز به طور منظم، نرم و شکل گرفته است، و تا حدودی شما می توانید زمان مدفوع را پیش بینی کنید. او در شب مدفوع نیست
در میان مواد غذایی ادرار خود، او حداقل دو تا سه ساعت طول می کشد و خود را پس از خواب هر روز خیس نمی شود. این نشان می دهد که عضلات مثانه به اندازه کافی رشد کرده اند تا ادرار را حفظ کنند.
با کمک کمی می تواند شلوار خود را به بالا و پایین.
هنگامی که شما به توالت بروید، علاقه مند است.
علامت رفتاری
این می خواهد شما را برآورده کند و از تحسین لذت ببرد.
این نشان می دهد که او می خواهد مستقل باشد.
از دست دادن از مرطوب یا کثیف از لباس.
علائم شناختی
دستورات و درخواست های ساده مانند "میخواهید قضاوت کنید؟" یا "توالت کجاست؟" می تواند درک کند
کلمات "پیپ" و "jisheh" (یا معادل آن).
هنگامی که او هیئت منصفه یا پیپ دارد، از این آگاه است. هنگامی که او سینک را پیدا کرد، او می تواند آنچه را که او انجام داد، اداره کند، یا ممکن است به جایی دیگر برسد یا شاید به شما بگوید که او هیئت منصفه یا پیپ دارد.
شما می توانید قبل از ادرار یا نیمکت او می خواهید انجام دهید (یا PP.).

آیا باید تمرین کنم؟
هنگامی که فرزند شما نشانه هایی را نشان می دهد، می توانید اقدام کنید. اما اگر فرزند شما نمی خواهد این کار را انجام دهد یا آماده نیست، هرگز نباید فرزندتان را مجبور به رفتن به توالت کند، زیرا ممکن است در آینده با اختلالات رفتاری مواجه شود.

آیا آموزش موفقیت می کند؟
کودک شما مستقل شده است تا بداند:

چه زمانی و نحوه استفاده از توالت
چگونه به دنبال توالت خود را.
لباس های شما بالا و پایین می آیند
چگونه خود را بدون کمک خود تمیز کنید.
چگونه به آب مخزن.
صرف نظر از اینکه آیا شما و چگونگی شروع آموزش توالت، معمولا کودکان به مدت سه یا چهار سال پیش به این عنوان نمی روند.


ده دلیل برای مستقل شدن کودک
هنگامی که شما خسته شده اید و از اواسط شب بیدار می شوید، به طوری که گله خود را آرام می کنید، به خصوص اگر فردا فردا دشوار باشد، شما احساس ناراحتی شدید خواهید داشت. شما فکر می کنید که چرا فرزند شما نمی خوابد و چگونه می توانید این مشکل را حل کنید؟

هنگامی که کودک شما با یک مشکل مواجه می شود، او مانند بسیاری از بزرگسالانی است که دچار مشکل خواب می شوند؛ اکثر مردم از بی خوابی رنج می برند: عوامل مانند کافئین بیش از حد، تماشای تلویزیون قبل از رفتن به رختخواب، یا استرس بالا، کسانی هستند که مردم را ناراحت می کنند.

مجموعه ای از عوامل خاص باعث بیخوابی کودک شما می شود و شما باید این عوامل را به عنوان اولین گام در تعمیر مشکل کودک خود شناسایی کنید. در این مقاله، ده عامل اصلی در نوزادان توضیح داده شده است:

تحریک بیش از حد
در محیطی که بیش از حد محرک است، کودک برای آرام کردن و خواب در خواب دشوار است. در چنین محیطی، فرزند شما ممکن است بیش از حد آگاه، بی قرار، یا حتی نگرانی باشد.

مغز کودک شما رشد می کند و این مغز به طور منظم یک پیام جدید دریافت می کند. هر بار، تعداد این پیام ها از ظرفیت مغز کودک افزایش می یابد. هر تجربه و احساسات تازه باعث اعصاب می شود. همه این تجربه جالب یک شبکه قوی در مغز کودک شما ایجاد می کند.

مشکل این است که مغز کودک نیاز به استراحت برای بقیه اطلاعات دریافت پذیر، و استراحت، باید متوقف ارسال پیام های جدید به مغز. هنگامی که خواب، شبکه ای که در مغز تشکیل شده است تنظیم شده است. حافظه پردازش شده، تجربه طبقه بندی شده، و محصولات محصول تولید شده در زمان قیام.

کاهش تحریک قبل از رفتن به خواب، به مغز کودک شما کمک می کند تا وارد حالت رکود و استراحت شود. تحریک از طریق صدا، مذاکرات، کتاب ها، اسباب بازی ها، تلویزیون های روشن، تلفن های همراه و قرص ها، و ... به کودکان منتقل شده است.


2- نه یک سفارش به کودک!
شکی نیست که دستورات که معمولا برای فرزند شما مفید است. به جای تلاش برای برنامه ریزی سختگیرانه برای فرزندتان، اجازه دهید بر این هدف تمرکز کنیم که فرزند شما زمان های خاصی را در روز یاد بگیرد.

برنامه های روزانه به ایجاد انتظارات مثبت کمک می کند. این برنامه ها به مغز و بدن کمک می کند تا سیگنال هایی را پیدا کنند که فعالیت های بیشتری را نشان می دهند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم1
مخالفم0
عباس  (شنبه 13 دی 1399)
خیلی ممنون کاملا کاربردی و آموزنده بود
پرسش
موافقم0
مخالفم0
سمیه  (چهارشنبه 17 دی 1399)
عجب مطلب خوب و باارزشی.ممنوا از گوپی با این سطح دانش بالا
پرسش
موافقم0
مخالفم0
شایان ابراهیمی  (سه شنبه 23 دی 1399)
مطالب خیلی مفید وعالی دارید ممنونم از گوپی به خاطر سایت پربارتون