نگرانی بیش از حد بر روی قلب و سلامت روانی شما اثر بد میگذارد | مجله گوپی

نگرانی بیش از حد بر روی قلب و سلامت روانی شما اثر بد میگذارد | مجله گوپی

نگرانی بیش از حد بر روی قلب و سلامت روانی شما اثر بد میگذارد | مجله گوپی

همه ما گاهی اوقات کمی غیرمنطقی نگران می شویم ، این جنبه ای اجتناب ناپذیر از وضعیت انسان است. با این حال ، جالب است که یک مطالعه جدید نشان می دهد که اضطراب و نگرانی که به طور خاص بر عملکرد قلب و سلامت فرد متمرکز است ، ممکن است به عنوان علامتی هشداردهنده برای اختلالات سلامت روان در آینده باشد. نویسندگان می نویسند: "ما شواهد تجربی داریم که تفاوت های فردی در اضطراب متمرکز بر قلب با اضطراب شدید شدید و علائم افسردگی در بخش خاصی از جمعیت لاتینکس مرتبط است." این مطالعه که در دانشگاه هوستون ا
گروه خبر مجله گوپی
1400/6/21
5 نظر

همه ما گاهی اوقات کمی غیرمنطقی نگران می شویم ، این جنبه ای اجتناب ناپذیر از وضعیت انسان است. با این حال ، جالب است که یک مطالعه جدید نشان می دهد که اضطراب و نگرانی که به طور خاص بر عملکرد قلب و سلامت فرد متمرکز است ، ممکن است به عنوان علامتی هشداردهنده برای اختلالات سلامت روان در آینده باشد.
نویسندگان می نویسند: "ما شواهد تجربی داریم که تفاوت های فردی در اضطراب متمرکز بر قلب با اضطراب شدید و علائم افسردگی در بخش خاصی از جمعیت لاتین مرتبط است."

این مطالعه که در دانشگاه هوستون انجام شده است ، بر روی بزرگسالان جوان لاتین متمرکز است. در مجموع ، 169 فرد بزرگسال لاتین مقیم ایالات متحده كه در ایالات متحده زندگی می كردند و تروما (نژادپرستی ، استرس بین نسلی) را تجربه كرده بودند ، در این كار گنجانده شدند.
 
اضطراب و نگرانی 
 
در اولین مطالعه ما ، افراد میانسال را ارزیابی کردیم ، که احتمالاً بیشتر نگران سلامتی آنها بودند. با این حال ، این مطالعه منحصر به فرد است ، زیرا حتی در میان گروهی که معمولاً بسیار جوان هستند و نگرانی های بیشتری در مورد سلامتی ندارند ، ما الگوی مشابهی را مشاهده می کنیم ، که به ما می گوید احتمالاً مربوط به کل جمعیت لاتینکس است. مدیر آزمایشگاه تحقیقات اضطراب و سلامت در بیانیه ای.
تحقیقات قبلی نشان می دهد که اعضای جامعه لاتین تمایل دارند مشکلات روانی  را به علل جسمانی نسبت دهند. به عنوان مثال ، اضطراب شدید ممکن است به عنوان سردرد یا مشکل تنفسی توصیف شود.
این جمعیت همچنین با بسیاری از بیماری های مزمن مرتبط با سلامت جسمی از جمله بیماری های قلبی و چاقی دست و پنجه نرم می کند ، بنابراین این تحقیق برای افرادی مناسب است که تمایل دارند مسائل مربوط به سلامت روانی را ناشی از بیماری های جسمی قلمداد کنند ، که این امر خطرات بیشتری برای سلامت روان ایجاد می کند. " زوولنسکی می افزاید. 
متأسفانه پشتیبانی و خدمات بهداشت روانی برای افراد  در بسیاری از زمینه ها به طرز فجیعی ناکافی است.
 
استرس و نگرانی 
 
زوولنسکی توضیح می دهد: "افراد لاتین در مقایسه با سفیدپوستان غیر لاتین از خدمات بهداشت روانی استفاده نمی کنند و به احتمال زیاد از خدمات اولیه برای ارائه خدمات بهداشت روانی استفاده می کنند که اغلب برای رسیدگی موفق 
به مشکلات سلامت روان ناکافی است." "نتایج نشان داد که اضطراب متمرکز بر قلب از نظر آماری پیش بینی کننده مهمی برای افسردگی عمومی و اضطراب کلی بود."
در سطح بالینی ، نویسندگان محقق می گویند که کار آنها ممکن است به شکل گیری استراتژی های جدید تخصصی مداخلات سلامت روان کمک کند.
زوولنسکی در پایان می گوید: "ما می توانیم اضطراب متمرکز بر قلب را غربالگری کنیم و این بسیار کارآمدتر و دقیق تر از غربالگری طیف وسیعی از مشکلات سلامت روان است." "اگر اضطراب متمرکز بر قلب را کاهش دهید ، به آن شخص خدمات بزرگی انجام می دهید زیرا احتمالاً خطر ابتلا به طیف وسیعی از مشکلات بهداشت روانی را کاهش می دهید. و به این می گویند داروی دقیق. "
 
این تحقیق در مجله نژادهای نژادی و قومی در سلامت منتشر شده است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم0
مخالفم0
علی   (دوشنبه 12 مهر 1400)
با این شرایطی که این روزا هست و استرسی که داریم که سلامت قلب مون رو در اینده به خطر میندازه 😕
پرسش
موافقم0
مخالفم0
صادق  (دوشنبه 12 مهر 1400)
حس میکنم تا الان اضطراب و نگرانی بخش جدا نشدنی از من بوده 😬خدابخیر کنهههه
پرسش
موافقم0
مخالفم0
مهشاد   (دوشنبه 12 مهر 1400)
ممنون از مجله گوپی مطالب تون خیلی مفید و ب روز هست 😍
پرسش
موافقم0
مخالفم0
💛Mahtab 💛  (دوشنبه 12 مهر 1400)
واقعا چطوری استرس و نگرانی مون کنترل کنیم ؟🙁 همش فشار و استرس ...
پرسش
موافقم0
مخالفم0
💛Mahtab 💛  (دوشنبه 12 مهر 1400)
واقعا چطوری استرس و نگرانی مون کنترل کنیم ؟🙁 همش فشار و استرس ...