خوردن هله هوله به ذهن فرزند شما آسیب میزند!

خوردن هله هوله به ذهن فرزند شما آسیب میزند!

خوردن هله هوله به ذهن فرزند شما آسیب میزند!

خانواده هایی که رژیم غذایی سالم دارند از سلامت روانی بهتری برخوردارند نسبت به افرادی که بیشتر از وعده های غذایی حاوی قند ، چربی و نمک استفاده می کنند.
گروه اخبار گوپی
1400/6/22
0 نظر

خانواده هایی که رژیم غذایی سالم دارند از سلامت روانی بهتری برخوردارند نسبت به افرادی که بیشتر از وعده های غذایی حاوی قند ، چربی و نمک استفاده می کنند.

 
اولین مطالعه جهانی تحت رهبری ملبورن اولین مطالعه ای بود که نشان داد سلامت روانی کودکان از خوردن آنها مصون نیست.
تأثیر رژیم های غذایی با التهاب بالا کودکان را از 11 سالگی در مسیر سلامت روانی ضعیف قرار می دهد.
اکنون شواهد به خوبی ثابت شده است که التهاب* در بدن-چه مزمن* یا التهاب سطح پایین که حباب می زند و ممکن است علائم ایجاد نکند-در واقع به تدریج به سلول ها و اندام ها آسیب می رساند و منجر به بسیاری از بیماری های مزمن مانند دیابت* ، سرطان می شود. و بیماری قلبی علل این پاسخ ایمنی مزمن می تواند رژیم غذایی ، استرس ، چاقی وآلاینده هاباشد*.
 
رژِیم غذایی سالم برای کودکان 
 
 
دکتر Lycett گفت که این یافته ها "شواهد قانع کننده ای بیشتر" ارائه می دهد مبنی بر اینکه سیاست های بیشتری در مورد تبلیغات مواد غذایی ناخواسته ، قیمت و دسترسی مورد نیاز است تا غذاهای سالم انتخاب آسان خانواده ها باشد.
او گفت: "ما باید از سرزنش خانواده ها در مورد رژیم غذایی دست برداریم."
"من واقعاً احساس می کنم به عنوان یک جامعه ما باید تشخیص دهیم که آنچه ما انجام می دهیم کار نمی کند و ما نیاز به مداخلات در سطح سیاست داریم*.
"وقتی به استخر محلی خود می روید ، آنها هات داگ و نوشیدنی های شیرین دارند ... ما اجازه می دهیم این غذای چرب درست در سطح چشم کودکان باشد.
ما واقعاً باید به عنوان یک جامعه در تلاش برای مقابله با این مسئله جدی باشیم. "
 
 
منبع :  kidsnews

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر