11 مدل از جدیدترین تخت خواب های کودک در این جا به شما معرفی می کنیم_دخترانه و پسرانه

11 مدل از جدیدترین تخت خواب های کودک در این جا به شما معرفی می کنیم_دخترانه و پسرانه

خاص ترین تخت خواب های دخترانه و پسرانه برای کودکان شما_ما به شما در خرید تخت خواب کمک می کنیم.دکوراسیون اتاق نوزاد از جمله موارد مهم قبل از تولد نوزاد به شما می رود در نتیجه برای چیدمان آن باید نهایت دقت و وسواس را به کار برید تا زیباترین دیزاین را داشته باشید. برای این کار ابتدا آنچه را که در ذهن دارید و متناسب با فضا بر روی کاغذ پیاده سازی کنید و هر تکه ایی که مدنظر می باشد را در جای واقعی خود قرار دهید
گروه سیسمونی گوپی
1399/11/27
5 نظر

برای نوزادان تازه متولد شده مدل‌های گونانونی از تخت‌های زیبا تا زمان به راه افتادنشان وجود دارد. ما 11 مدل از این طرح‌ها را برای شما مادران عزیز فراهم کرده‌ایم. مهم‌ترین نکته هنگام خرید تخت نوزاد امن بودن و راحت بودن آن است. همچنین می‌توانید به جای تخت از گهواره نیز برای نوزادتان استفاده کنید.

1_گهواره از نوع چوب

گهواره‌ی چوبی یکی از مدل‌هایی است که از زمان‌های قدیم بسیار استفاده می‌شده و حمل‌و‌نقل آسانی هم دارد. می‌توانید این گهواره را هر جای خانه گذاشته و کودکتان را در آن تاب دهید تا با آرامش به خواب فرو رود. این مدل برای نوزادان تازه متولد شده بیشتر کاربرد دارد.

2_تخت های در کنار مادر

این تخت که از سه طرف حفاظ دارد می‌تواند از طرف باز آن کنار تخت مادر قرار داده شده و به آن متصل گردد. مادر می‌تواند با خیال راحت از امن بودن نوزاد کنار او به خواب رود. به محض بیدار شدن کودک، مادر می‌تواند فوری او را آرام کرده و هر دو کنار هم احساس امنیت کنند.

3_گهواره از نوع سفری

این تخت را به راحتی می‌توان کنار تخت مادر به عنوان یک تخت جداگانه قرار داد. به ویژه برای نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می‌کنند بسیار مناسب است؛ بین مادر و کودک به خواب رفته پیوند عاطفی برقرار می‌گردد. همچنین این تخت به دلیل جا‌به‌جایی آسان برای مسافرت بسیار عالی است.

4_تخت کلاسیک

تخت کلاسیک یک تخت امن و راحت است که برای نوزادان و کودکان طراحی شده است. حفاظ‌های بلند آن هنگامی که کودک از خواب بیدار شده و حرکت می‌کند از افتادن او جلوگیری می‌کند. این تخت به همراه پشه‌بند یک نمای زیبا و دلنشین در خانه ایجاد می‌کند.

5_سبد نوزاد

سبد خواب برای نوزادان بسیار زیبا و شیک است. می‌توانید آن را در هر جایی از خانه قرار دهید. مدل‌های مختلفی از این سبدها تولید می‌شود، می‌توانید انواع متحرک آن را انتخاب کنید تا بتوانید نوزاد خود را در آن تاب دهید.

6_ننو

در باغ، خانه، پیک‌نیک و هر جای دیگری که می‌روید می‌توانید این ننوهای تاشو را با خود همراه داشته باشید. با تاب دادن آن می‌توانید کودکتان را به آرامی بخوابانید.

7_ننو جنس چوب

ننوهای چوبی بسیار شیک و خوش‌نما هستند. به دلیل استفاده از چوب طبیعی و نداشتن مواد شیمیایی انتخاب بسیار خوبی برای بسیاری از مادران است.

8_گهواره ی سبدی نوزاد

تاب خوردن این مدل از گهواره برای نوزادانی که به سختی به خواب می‌روند بسیار مناسب است. ضمنا بسیار سبک بوده و حمل‌و‌نقل آن آسان است. کمربندهای ایمنی آن نوزاد را از افتادن محافظت می‌کند. قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف برای راحتی نوزاد را داشته و دارای پشتی نیز می‌باشد.

راهنمای خرید تخت نوزاد
 

9_گهواره کابینی نوزاد

مهم‌ترین ویژگی گهواره‌ی کابینی چرخ‌دار بودن و قابلیت حمل‌و‌نقل آن است. در بخش جانبی آن قسمتی برای قرار دادن اسباب‌بازی برای سرگرمی کودک در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توان نوزاد را در برابر پشه‌ها در آن محافظت نمود. این گهواره قابلیت تاب دادن برای خواب آسان نوزاد را نیز دارد و برای فضاهای کوچک هم امکان خواب و هم امکان بازی را به کودک می‌دهد.

راهنمای خرید تخت نوزاد
 

10_گهواره سبدی اندازه بزرگ

این گهواره قابل جابه‌جایی با چرخ بوده و به راحتی نیز تمیز می‌شود. هم فیکس و ثابت می‌شود و هم در صورت نیاز قابل تاب دادن است. قسمت زیرین آن نیز امکان نگهداری اسباب بازی را دارد.

راهنمای خرید تخت نوزاد
 

11_تخت اتاقی نوزاد

این مدل تخت همانقدر که در نوزادی مناسب نوزاد و وسیله‌هایش است، پس از بزرگ شدن او نیز می‌تواند تبدیل به اتاق نوزادتان شود. گهواره‌ی تاب‌دار آن می‌تواند تبدیل به میز او شود. بنابراین این تخت را می‌توانید از هنگام تولد تا مدت‌ها پس از آن برای کودکتان انتخاب و استفاده کنید.

برای تزیین اتاق کودک و سیسمونی از تابلو آسمان شب برند اسپشیال دیت غافل نشوید. زیبایی منحصر به فرد و خاص، یک تابلو اختصاصی با تاریخ تولد کودک دلبندتان. همین الان میتوانید این  تابلو را از فروشگاه گوپی سفارش دهید. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم0
مخالفم0
مجید  (چهارشنبه 10 دی 1399)
چقدر جالب اطلاعات خیلی مفیدی بود ممنون
پرسش
موافقم0
مخالفم0
عباس  (چهارشنبه 10 دی 1399)
دختر من تا یک ماه دیگه به دنیا میاد
پرسش
موافقم0
مخالفم0
تریان  (سه شنبه 23 دی 1399)
سلام. مطالبتون واقعا مفید و علمی است.من برای فرزندم استفاده میکنم. ممنون از گوپی
پرسش
موافقم0
مخالفم0
هانیه  (سه شنبه 23 دی 1399)
چقدر قشنگ و زیباست🌸🌸
پرسش
موافقم0
مخالفم0
نوشین  (سه شنبه 7 اردیبهشت 1400)
ای جانم.مرسی از مدلهای قشنگتون🌺🌺
تیم گوپی  (چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400)
ممنون از همراهی شما دوست مهربان
تیم گوپی  (چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400)
ممنون از همراهی شما دوست مهربان