چگونه فرزندی شیک پوش داشته باشیم

چگونه فرزندی شیک پوش داشته باشیم

اگر می خواهید فرزند خود را به یک مدل جذاب تبدیل کنید حتمااین مطلب رو ببینید_همه ما روزهایی را به یاد داریم که بدون آنکه حتی فرزندی داشته باشیم، از دیدن لباس‌های کوچک و دوست‌داشتنی در فروشگاه‌های لباس کودک و تصور به تن کردنشان توسط کودکی که قرار است در آینده داشته باشیم، دلمان غنج رفته است. دنیای مُد کودک آنقدر خواستنی و منحصربه‌فرد و البته متنوع است که سخت می‌شود تلاش کرد که فرزندی غیر خوش‌پوش داشت، یک کودک خوش‌پوش و استایلیش داشته باشیم خالی از لطف نیست
گروه شش تا ده ساله گوپی
1399/11/27
1 نظر

همه ما روزهایی را به یاد داریم که بدون آنکه حتی فرزندی داشته باشیم، از دیدن لباس‌های کوچک و دوست‌داشتنی در فروشگاه‌های لباس کودک و تصور به تن کردنشان توسط کودکی که قرار است در آینده داشته باشیم، دلمان غنج رفته است. دنیای مُد کودک آنقدر خواستنی و منحصربه‌فرد و البته متنوع است که سخت می‌شود تلاش کرد که فرزندی غیر خوش‌پوش داشت، اما باز هم دانستن چند نکته کوچک برای آنکه از همین اول کار، یک کودک خوش‌پوش و استایلیش داشته باشیم خالی از لطف نیست.

راحتی مهم ترین فاکتور.

واقعیت این است که خوب به نظر رسیدن در یک لباس، چه برای کودک و چه برای خود شما، اتفاقی است که نسبت مستقیم با احساسی دارد که شما در آن لباس دارید. این نکته به خصوص برای کودکان خودش را بهتر و بیشتر نشان می‌دهد. پوشاندن یک دست کت و شلوار و کراواتی که حسابی هم تنگ است، به تن یک پسر بچه‌ی چهارساله آنقدر حس معذب و ناراحتی به او می‌دهد که این را می‌شود از حالت چهره‌اش در همه عکس‌هایی که در آن لباس‌ها گرفته هم به راحتی فهمید. کودک شما باید در لباسی که می‌پوشد، خواه رسمی و خواه کژوال آنقدر راحت باشد که بدش نیاید با همان لباس‌ها هم به بازی برود!

مد و پوشاک کودکان
بیشتر بخوانید (( 6 عامل موثر در انتخاب لباس بچگانه ))

انتخاب لباس متناسب شخصیت.

خیلی خوب است که از همین حالا داشتن استایل شخصی را به کودکتان یاد بدهید و البته بدون اینکه برایش حساسیت ذهنی ایجاد شود، لباس‌هایش را مطابق شخصیت ذاتی‌اش انتخاب کنید. مثلا اگر کودک شما شخصیتی پر جنب و جوش و خونگرم دارد، تی‌شرت‌هایی با رنگ‌های شاد و روشن و پرینت‌هایی با طرح‌های عجیب و شلوغ را حسابی دوست خواهد داشت و اگر تیپ شخصیتی او خجالتی و کم‌حرف است، لباس‌هایی ساده و مینیمال بسیار به او خواهد آمد.

اهمیت به مدل اندام او.

درست مانند ما بزرگسالان، اندام کودکان هم ظاهر متفاوتی دارد و این نکته باید حسابی برای انتخاب لباس در نظر گرفته شود. مثلا لگینگ‌ها برای دخترهایی که کمی تپلی‌تر هستند انتخاب خیلی خوبی است و یا پیراهن‌های گشاد و رنگارنگ انتخاب بهتری برای دخترکانی است که بالاتنه‌ی چاق‌تری دارند. یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید در حق کودکتان بکنید پوشاندن لباس‌های خیلی تنگ و گاهی کوچک شده است که به نظر من یک بی‌احترامی شدید به شخصیت کودک به حساب می‌آید.

مشخص کردن حد و مرز ها.

البته که بهترین کار این است که کودکتان لباس‌هایش را چه در مرحله خرید و چه در مرحله پوشیدن، خودش انتخاب کند، ولی واضح است که خیلی وقت‌ها ممکن است انتخاب‌های او مناسب شرایط نباشد. مثلا اینکه دلش بخواهد لباس نازکی را در یک روز سرد بپوشد و یا با یک لباس رسمی برای بازی به پارک برود. اینجور وقت‌ها باید نظر شما حرف آخر باشد و او هم بداند که اگرچه انتخاب لباس با خود اوست ولی شمایید که حرف آخر را می‌زنید!

مد و پوشاک کودکان 

مشاهده روند مد با هم.

این خیلی مهم است که همانطور که خودتان برای پیگیری روند بهتر لباس پوشیدن، دائم در صفحه‌های مد هستید، عکس‌های پینترست را چک می‍کنید و یا کانال‌های فشن را در تلویزیون تماشا می‌کنید، از همین حالا این فرصت را در اختیار کودک خود هم بگذارید. می‌توانید یک بورد در پینترست برای او درست کنید و با هم به پین کردن عکس‌های مربوط به مدلینگ کودک بپردازید و بگذارید چشم او هم به زیبا دیدن و زیبا انتخاب کردن عادت کند.


 
 
 
 

به آیتم های کوچک توجه کنید.

همه اینها را گفتم اما بگذارید این را هم اضافه کنم که داشتن یک کودک خوش‌تیپ کار خیلی سختی نیست. کافی است بدانید چی را با چی سِت کنید و در هر موقعیتی کدام آیتم را هوشمندانه انتخاب نمایید. کودک شما با اضافه‌کردن چند آیتم کوچک به تیپ بِیسیک خود مثل دستمال گردن، عینک آفتابی، جوراب شلواری‌های رنگارنگ یا دستمال سر می‌تواند به یک سوپر مدل تبدیل شود. از همان‌هایی که همانجور که در خیابان راه می‌رود حسابی از همه دلبری می‌کند!

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم0
مخالفم0
فریاد  (سه شنبه 23 دی 1399)
سلام. مطالبتون واقعا مفید و علمی است.من برای فرزندم استفاده میکنم. ممنون از گوپی