تزیین تراس و بالکن آپارتمان با جدید ترین متد های روز _ جذاب ترین ایده ها

تزیین تراس و بالکن آپارتمان با جدید ترین متد های روز _ جذاب ترین ایده ها

تزیین تراس و بالکن آپارتمان با جدید ترین متد های روز _ جذاب ترین ایده ها

ایده های کاربردی و زیبا برای تزیین تراس و بالکن های(کوچک و بزرگ) آپارتمان شما_با ما خاص بودن را تجربه کنید_برای اکثر ما بالکن جایی است که می توانیم سبک شخصی خود را در دیزاین و طراحی دکوراسیون آن به کار ببریم. در دکوراسیون بالکن های بزرگ دست ما برای تزیین و طراحی دکوراسیون بازتر میباشد و در بالکن ها با فضای کم هم میتوانیم تکنیک هایی را جهت زیباسازی بالکن ها انجام دهیم یعنی بالکن هایی کوچک با ایده هایی بزرگ.
گروه دکوراسیون گوپی
1400/3/16
1 نظر

برای لذت کامل از بالکن خود در تابستان، ما ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای بالکن‌های کوچک شما پیدا کرده‌ایم. با راهنمایی‌های  لازم برای تزیین بالکن‌های کوچک می‌توانید بالکن خود را به کارآمدترین شکل ممکن درآورید.

 
طراحی کابینت آشپزخانه در اهواز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب  

1_باغچه ی گل بسازید

بهترین راه برای تبدیل بالکن کوچک به یک دلگرمی برای شما استفاده از گل است. با این ایده می‌توانید آنرا به بهشت تبدیل کنید. گل و گیاه‌هایی که می‌خواهید را در فضای خالی بالکن قرار دهید. گلهایی برای تزیین بالکن‌های کوچک وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. 

  • گلدانهای مخصوص نرده های بالکن
  • قفسه های دیواری برای گلدان
  • گلدان های آویز سقفی

2_رعایت اصول نورپردازی

یکی از ایده‌های عالی دیگر برای تزیین بالکن‌های کوچک، نورپردازی است. به وسیله‌ی ابزارهای روشنایی، فضاهای کوچک، بزرگ و جالب به نظر می‌رسد. شما هم می‌توانید در بالکن کوچک خود در شب از ابزارهای روشنایی حیرت‌انگیز استفاده کنید. پیشنهاد ما:

  • فانوس برای بالکن
  • فانوسهای سقفی رنگی و باتری خور
  • چراغهای LED تزیینی برای دیوار

3_کفپوش های ساده و زیبا

زمین را دست کم نگیرید. برای تزیین بالکن‌های کوچک، زمین نقش بزرگی دارد. برای بالکن‌های کوچک خود می‌توانید از کفپوش‌های چوبی استفاده کنید که از نظر اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه است. راه‌حلی که با آن می‌توانید جزییات دلپذیرتری برای تزیین کف بالکن اعمال کنید. راههای تزیین زمین بالکن:

  • موزاییک های چوبی برای بالکن
  • استفاده از زیراندازهای پلاستیکی
  • فرشهای رنگی برای بالکن

4_قفسه همیشه مشکل گشاست!

بهترین مکمل برای تزیین بالکن‌های کوچک ابزارهای قفسه‌ای و چرخ‌دستی‌های قفسه‌ای شکل هستند. انتخاب قفسه به سلیقه شما بستگی دارد. می‌توانید در قفسه‌ها از گل استفاده کنید. همچنین اگر از بالکن خود برای پذیرایی استفاده می‌کنید، فنجان و بشقاب هم می‌توانید در قفسه‌ها بگذارید. وسایل تزیینی که برای  قفسه بندی بالکن نیاز دارید:

  • قفسه های دیواری
  • چرخ دستی
  • ابزارهای قفسه بندی فرفورژه
  • قفسه های گوشه ای

5_میز غذاخوری کوچک برای بالکن

بالکن شما هر چقدر هم کوچک باشد، طعم و لذتی که خوردن غذا در تابستان در آنجا دارد، هیچ چیز دیگری ندارد. برای اینکه بتوانید در بالکن‌های کوچک خود غذا بخورید نگاهی به میز بیندازید. انتخاب اندازه‌ی میز خیلی مهم است. به جای اینکه فضای بالکن را با یک میز بزرگ پر کنید می‌توانید یک میز کوچک انتخاب کنید. برای خوردنی‌های خود از چرخ دستی‌های کم‌جا می‌توانید بهره بگیرید.

6_تشک مناسب و کوسن زیبا

برای دکوراسیون بالکن کوچک خود می‌توانید کوسن‌های رنگارنگ انتخاب کنید تا بتوانید بنشینید. همچنین خوردنی و نوشیدنی را می‌توانید در سینی قرار داده و دکوراسیون خود را کامل کنید. برای تزیین بالکن کوچک خود و هواخوری و استراحت در آن به این وسایل نیاز دارید:

  • کوسن
  • سینی
  • فرش بالکن
بهترین ایده برای تزیین بالکن خانه

7_چمن مصنوعی نمایی برای همیشه

به منظور الهام‌گرفتن از باغ نیاز به پوشش چمن برای بالکن کوچک خود دارید. می‌توانید با پوشش زمین بالکن با چمن، آنرا تبدیل به یک فضای دلگرم کننده کنید. می‌توانید روی این پوشش چمن، مبلمان بالکن کوچک خود را گذاشته و از تابستان لذت ببرید.

بهترین ایده برای تزیین بالکن خانه
 

8_نیمکت به جای صندلی

بزرگترین مشکل بالکن کوچک، جای قرار دادن مبلمان در بالکن است. از بالکن‌های کوچک هم می‌توان برای لذت بردن از قهوه یا صبحانه خانواده استفاده کرد. هم برای باز کردن فضای بالکن‌های کوچک و هم برای اینکه افراد بیشتری بتوانند در آن بنشینند می‌توانید به جای صندلی‌های تکی از نیمکت استفاده کنید. با قرار دادن نیمکت دو یا سه نفر می‌توانند روی آن نشسته و یک فضای راحت می توان فراهم کرد.

بهترین ایده برای تزیین بالکن خانه
 

9_نور خورشید را با پرده مدیریت کنید

برای دکوراسیون بالکن اغلب از سایه‌بان استفاده می‌شود. برای تزیین بالکن خود ما یک پیشنهاد بهتر داریم. به جای پوشش بالکن با سایه‌بان می‌توانید از پرده استفاده کنید. شما می‌توانید با ترکیب پرده‌های سقفی و نرده‌های آهنی بالکن یک فضای شیک ایجاد کنید. برای تزیین بالکن‌های کوچک پرده‌های توری ایده‌ال است.

بهترین ایده برای تزیین بالکن خانه
 

10_صندلی تاشو برای داشتن بالکنی بزرگتر

استفاده از مبلمان در دکوراسیون بالکن کوچک بسیار مهم است. چنانچه برای بالکن‌های کوچک از مبلمان مناسب استفاده نشود، بازدهی استفاده از فضا دشوار خواهد شد. یکی از نوآوری‌های شگفت‌انگیز برای بالکن‌های کوچک، صندلی تاشو و میزهای دیواری تاشو است. با استفاده از این مبلمان می‌توانید استفاده‌ی مناسب از فضا داشته باشید. وسایلی که برای دکوراسیون بالکن نیاز دارید:

  • صندلی تاشو
  • میز تاشو دیواری
  • چهارپایه تاشو
بهترین ایده برای تزیین بالکن خانه

11_بالکن خانه را کتابخانه کنید

با بستن بخشی از بالکن که باز است می‌توان یک فضای بسته ایجاد کرد. اگر شما هم در خانه خود بالکنی دارید که به اندازه کافی برایتان خوب به نظر نمی‌رسد، ما برای شما یک ایده‌ی عالی داریم. از بالکن کوچکی که متعلق به شماست یک اتاق مطالعه درست کنید. می‌توانید در یک بخش بالکن یک میز کوچک و یک صندلی قرار دهید. هنگامی که در یکی از قفسه‌های دیواری کتاب‌های خود را قرار دهید اتاق مطالعه‌ی دنج شما آماده می‌شود. وسایلی که ممکن است برای دکوراسیون بالکن کوچک خود به عنوان اتاق مطالعه نیاز داشته باشید:

  • میز چوبی
  • قفسه های دیواری
  • یک صندلی راحت

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
پرسش
موافقم0
مخالفم0
ذاکری  (دوشنبه 3 آذر 1399)
واقعا عکس های جالب میزارید ممنونم از مجله مادر گوپی