درباره واکسن های کرونا ویروس چه میدانید؟-مجله مادر و کودک گوپی

درباره واکسن های کرونا ویروس چه میدانید؟-مجله مادر و کودک گوپی

درباره واکسن های کرونا ویروس چه میدانید؟-مجله مادر و کودک گوپی

خوش بینی و موج سوالات در حالی که تلاش برای ایمن سازی انجام می شود ، بوجود می آیند
گروه مجله گوپی
1399/11/28
0 نظر

درباره واکسن های کرونا ویروس چه میدانید؟

دولت واکسن بیشتری سفارش می دهد.  

 دولت فدرال 200میلیون دوز بیشتر واکسن سفارش داده است. تعداد دزهای دریافتی تا پایان ژوئیه به 600 میلیون خواهد رسید. ازآنجا که هر دوی این واکسن ها به دو دوز نیاز دارند ، این امر
 باعث واکسیناسیونکامل 300 میلیون آمریکایی می شود. مقامات ایالتی در سراسر کشور گفته اند که برایتأمین نیازهایشان به واکسن بیشتری احتیاج دارند. واکسن دیگری می تواند در ماههایآینده بخشی از تأمین شود.
جانسون و جانسون درخواست مجوز استفاده اضطراری را ارائهداده و هیئت مستقلی از سازمان غذا و داروی ایالات متحده در 26 فوریه جلسه عمومی رابرای بررسی درخواست تعیین کرده است مجاز باشد ، 100 میلیون دوز دیگر در ایالات متحده موجود است که 100 میلیون نفر را کاملا واکسینه می کند.
 
ماسک بزنیم  

قوانین قرنطینه برای افراد واکسینه شده کاهش یافت.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هااکنونمی گوید افرادی که هر دو دوز واکسنپفیزر یا مدرنا را دریافت کرده اند پس از اینکه در معرض فرد مبتلا به کووید 19قراربگیرند دیگر نیازی به قرنطینه نخواهند داشت. مطابق راهنمایسی دی سی،تسهیل دستورالعمل های قرنطینه در مورد افراد دو هفته پس از واکسیناسیون کامل اعمال می شود ، ظرف سه ماه پس از دریافت آخرین دوز خود و بدون علامت باقی مانده اند. تأکید می کند که افراد واکسینه شده باید به دنبال توصیه هایی برای جلوگیری از شیوع ویروس باشند  از جملهپوشیدن ماسک ، فاصله حداقل 6 فوت از دیگران ، جلوگیری از ازدحام جمعیت و فضای کم تهویه و شستن مرتب دست ها.
 

پذیرش واکسن افزایش می یابد.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که تمایل آمریکاییها به دریافت واکسن کووید19 همچنان افزایش می یابد ، به خصوص در بزرگسالان بالای65 سال. طبق اطلاعات جدید ، درصد افرادی که می گویند - یا تا حدودی مایل هستند -برای دریافت واکسیناسیون از 62 درصد در سپتامبر به 68 درصد در دسامبر افزایش یافت.در میان بزرگسالان 65 سال به بالا ، 66 درصد در ماه دسامبر گفتند که احتمالاًواکسینه می شوند در مقایسه با 42 درصد بزرگسالان 18 تا 64 سال که چنین گفته اند.
درصد افرادی که می گویند قصد واکسیناسیون ندارند همچنان رو به کاهش است - از 38درصد در سپتامبر 2020 به 32 درصد در دسامبر. دلایل اصلی مردم برای دودلی واکسن خودعبارتند از: نگرانی در مورد عوارض جانبی و ایمنی (30 درصد) ، آنها قصد دارند صبرکنند تا ببینند آیا واکسن ها ایمن هستند (14.5 درصد) ، آنها به دولت اعتماد ندارند(12.5 درصد) ، و نگرانی از اینکه واکسنها خیلی سریع تولید شده اند (10.4 درصد).
 

اخبار های جدید و به روز دیگر ما زا از همین جا مشاهده کنید. 

 
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر