هزینه واکسن COVID-19 چقدر است؟ - مجله مادر و کودک گوپی

هزینه واکسن COVID-19 چقدر است؟ - مجله مادر و کودک گوپی

دولت فدرال میلیاردها دلار برای تولید واکسن COVID-19 هزینه کرده است. شرکت های دارویی هنگام ترشح واکسن هزینه آن را پرداخت می کنند ، اما این هزینه ممکن است به آمریکایی ها نرسد. در ایالات متحده ، دولت هزینه واکسن ها را حداقل در ابتدا تأمین می کند. در بعضی موارد ، ممکن است افراد مجبور به بازپرداخت هزینه های خاصی شوند.
گروه مجله گوپی
1399/11/29
0 نظر

هزینه واکسن کووید 19 چقدر است؟

دولت فدرال میلیاردها دلار برای تولید واکسنکووید19هزینه کرده است. شرکت هایدارویی هنگام ترشح واکسن هزینه آن را پرداخت می کنند ، اما این هزینه ممکن است به آمریکایی ها نرسد. در ایالات متحده ، دولت هزینه واکسن ها راحداقل در ابتدا تأمین می کند. در بعضی موارد ، ممکن است افراد مجبور به بازپرداخت هزینه های خاصی شوند.
 
کلیه داده ها و آمارها بر اساس داده های موجود در دسترس عموم در زمان انتشار است. برخی از اطلاعات ممکن است قدیمی باشد برای اطلاع از جدیدترین اطلاعات در مورد بیماری همه گیر COVID-19 ، از مرکز ویروس کرونا دیدن کرده و صفحه به روزرسانی های زنده ما را دنبال کنید. واکسن COVID-19 ممکن است تا پایان دسامبر مورد استفاده قرار گیرد.
دولت فدرال ایالات متحده میلیاردها دلار برای تولید واکسن ها هزینه کرده است.
آنها همچنین صدها میلیون دوز سفارش داده اند. AstraZeneca 23 نوامبر اعلام کرد که واکسن COVID-19 70 درصد موثر است و این سومین واکسنی است که در پیشگیری از موارد شدید COVID-19 موثر است. Pfizer و Moderna اخیراً اعلام کردند که واکسن هایشان تقریباً 95 درصد م wereثر است. سازمان غذا و دارو (FDA) اکنون داده های کارآزمایی بالینی را ارزیابی می کند و اگر همه برنامه ریزی ها پیش رود ، در اواسط دسامبر مجوز استفاده اضطراری (EUA) را اعطا کنید.
 
کرونا  
 
در صورت تأیید واکسن ها ، دوزها در عرض 24 ساعت ارسال و توزیع می شود. مقامات ارشد بهداشت انتظار دارند تا زمان شروع تعطیلات ، گروه های دارای اولویت بالا - مانند افراد مسن که بیشتر در معرض خطر هستند و کارگران خط مقدم - واکسینه شوند. تولید و تولید این واکسن ها با برچسب سنگینی همراه است. در اینجا خلاصه ای از میزان بودجه دولت و هزینه هر واکسن آورده شده است.
 
این چیزی است که دولت تاکنون هزینه کرده است
دولت فدرال با مدرنا ، فایزر ، جانسون و جانسون ، نواواکس و AstraZeneca همکاری کرده است تا در تولید ، تولید و استفاده از واکسن COVID-19 در اسرع وقت به شما کمک کند. تحت عملیات Warp Speed ​​، دولت فدرال نزدیک به 9 میلیارد دلار برای تأمین بودجه تولید و تولید واکسن ها متعهد شده است. Moderna برای تولید واکسن COVID-19 نزدیک به 1 میلیارد دلار دریافت کرده و قرار است 1.5 میلیارد دلار برای 100 میلیون دوز اضافی دریافت کند. به Pfizer با شریک آلمانی خود BioNTech 1.95 میلیارد دلار برای 100 میلیون دوز داده می شود ، اما هیچ بودجه فدرال برای تحقیق و تولید واکسن خود دریافت نکرد.
جانسون و جانسون 456 میلیون دلار برای تحقیق و توسعه واكسن دریافت كردند و برای 100 میلیون دوز 1 میلیارد دلار به آنها پرداخت می شود. Novavax 1.6 میلیارد دلار بودجه فدرال برای تحقیق ، توسعه و 100 میلیون دوز دریافت خواهد کرد. AstraZeneca قرار است 1.2 میلیارد دلار دریافت کند که 300 میلیون دوز را همراه با هزینه های خاص مربوط به آزمایشات بالینی مرحله 3 و ساخت آن پوشش می دهد. دولت فدرال احتمالاً در ماه های آینده دوزهای اضافی را خریداری خواهد کرد. در حال حاضر ، دولت متعهد شده است که 500 میلیون دوز اضافی از Pfizer خریداری کند و ممکن است 200 میلیون دلار دیگر از Johnson & Johnson خریداری کند. وی افزود: "مبلغ هنگفتی که ما در این مورد هزینه کردیم بی سابقه است. قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده است. "، هایزن لین ، استادیار اقتصاد بازرگانی و سیاست های عمومی در دانشکده تجارت كلی دانشگاه ایندیانا و یكی از اعضای هیئت علمی در دفتر ملی تحقیقات اقتصادی گفت. لازم به ذکر است که بسیاری از جزئیات مندرج در این قراردادها به اطلاع عموم نرسیده است.
 

اخبار جدید و به روز را میتوانید از همین جا مشاهده کنید. 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر