قوانین جدید دولت چین برای کاهش زمان بازی آنلاین افراد زیر ۱۸ سال

قوانین جدید دولت چین برای کاهش زمان بازی آنلاین افراد زیر ۱۸ سال

قوانین جدید دولت چین برای کاهش زمان بازی آنلاین افراد زیر ۱۸ سال

رگلاتوری کشور چین قوانین جدیدی را برای گروه‌های سنی زیر ۱۸ سال تعیین کرده که طبق آن زمان بازی های آنلاین این گروه به یک ساعت در روزهای تعطیل و آخر هفته کاهش پیدا کرد.
1400/6/10
0 نظر

اداره ملی مطبوعات و انتشارات چین قوانین جدیدی را منتشر کرده که طبق آن تمامی نوجوانان زیر ۱۸ سال چینی تنها از ساعت ۸ تا ۹ شب می توانند به صورت آنلاین بازی کنند. نظارت بر بازی های آنلاین در چین بر عهده این نهاد قانون گذار بوده و طبق آن کلیه شرکت های ارائه دهنده خدمات بازی های آنلاین نیز باید تنها در این ساعات به کاربران خود خدمات دهند. همچنین پیش از ارائه خدمات باید هویت کاربر و گروه سنی آن مشخص شده باشد.
بازی آنلاین 
پیش از این کاربران زیر ۱۸ سال می توانستند سه ساعت در تعطیلات و یا یک و نیم ساعت در روزهای عادی بازی آنلاین انجام دهند. قوانین سختگیرانه اخیر دولت پکن با هدف سرکوب غول‌های فناوری چینی همانند علی بابا و تنسنت انجام می گیرند. البته این موضوع نگرانی هایی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده و حتی سهام شرکتها در این کشور و یا خارج از آن دچار نوسان شده است. قرار است این  قوانین در آینده نظارت کامل بر فعالیت های شرکت های ارائه دهنده بازی های آنلاین انجام دهد و محدودیت های بیشتری را نیز اعمال کند.
 
به نقل از اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر