با برند های برتر لباس بچگانه آشنا شوید

با برند های برتر لباس بچگانه آشنا شوید

جذاب ترین و معروف ترین برندها را در این مقاله ببینید_همانگونه که می دانید ترکیه برترین و مطرح ترین برند های پوشاک را در تمام جهان دارد، لباس های بچه گانه نیز یکی از مواردی است که طراحان و شرکت های تولیدی لباس ترک در آن زمینه بسیار موفق و فعال هستند
گروه یک تا سه ساله گوپی
1399/9/9
0 نظر

همانگونه که می دانید ترکیه برترین و مطرح ترین برند های پوشاک را در تمام جهان دارد، لباس های بچه گانه نیز یکی از مواردی است که طراحان و شرکت های تولیدی لباس ترک در آن زمینه بسیار موفق و فعال هستند.

از جمله برند های برتر لباس بچگانهترک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Acar Kids
  • Beymen Kids
  • Koton Kids
  • LC Waikiki Kids
  • LTB Kids
  • Defacto kids
  • CiviL Kids
  • Gap kids
  • Indikidual kids

1_ Acar Kids :

برند Acar Kids از مطرح ترین و برترین برند های لباس بچگانه ترک می باشد که در زمینه پوشاک، وسایل جانبی بچگانه از نوزاد تا 12 سال فعال می باشد. شما می توانید تمامی وسایل و لباس های مورد نیاز کودکان خود را از این برند با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید.

از جمله اجناسی که در این فروشگاه و برند می توانید برای فرزندان خود انتخاب و تهیه نمایید می توان به پیراهن و شلوار زنانه و پسرانه، لباس خواب ، لباس های تابستانه، لباس های زمستانی ، انواع مدل های تیشرت مردانه و شورت های دخترانه و پسرانه، لباس نوزاد، لباس های سرهمی و … در هر جنس، طرح و رنگی اشاره کرد.

این برند در تلاش است بهترین و شادترین طرح ها را برای استفاده و رضایت کودکان طراحی و تولید کند.

2_ Beymen Kids:

برند Beymen Kids یکی از پر طرفدارترین برند های مطرح کودک در سراسر دنیا می باشد که در زمینه طراحی و تولید لباس های مد برای تمامی کودکان فعالیت دارد. این برند در زمینه مد ترکیه بسیار پیش رو می باشد و سبب یک تجربه بسیار عالی برای مشتری های خود شده است، این برند علاوه لباس های بچگانه در زمینه پوشاک مردان و بانوان نیز بسیار موفق بوده است.

ما در یک مقاله ای توضیح داده ایم که چگونه فرزندی شیک پوش داشته باشیم
 

 

3_ Koton Kids:

برند Koton Kids یکی از محبوب ترین برندهای مد در کشور ترکیه است که زیبا ترین و جدیدترین مدل ها، طرح ها و اجناس را به مشتری های خاص ارائه می دهد. این برند در زمینه کیف و کفش های بسیار زیبا و متنوع ، وسایل جانبی و همینطور لباس های منحصر به فرد دخترانه و پسرانه فعالیت می کند. این برند در تلاش است که توسط پارچه ها و طرح های جدید بهترین و جذاب ترین محصولات را تولید نماید.

محصولات این برند از لباس های نوزادی تا سن 12 سال را در بر می گیرد.

4_ LC Waikiki kids:

یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین برندها LC Waikiki kids است که در زمینه طراحی و تولید پوشاک کودک، کفش کودک، وسایل جانبی برای تمام سنین دختر و پسر فعال می باشد. پوشاک های ارائه شده توسط این برند عبارتند از لباس های جین کودک برای تمام سنین، پیراهن کودک، تی شرت کودک ، لباس خواب ، بیژامه و … برای کودکان دختر و پسر می باشد. لباس های تولید شده در این برند با توجه به سلیقه و نظر کودکان تولید و ارائه شده است به همین جهت بسیار مورد پسند کودکان می باشد.

از دیگر ویژگی های این برند می توان به کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا و همینطور تنوع در طرح و رنگ آن اشاره کرد.

5_ LTB kids:

برند LTB Kids یکی از برند های مطرح و مشهور جین کودک در ترکیه می باشد که به دلیل طرح های خاص و منحصر به فرد ، همینطور جنس با کیفیت بسیار محبوب و پر فروش می باشد.

محصولات این برند شامل شلوارهای جین دخترانه و پسرانه ، پیراهن های جین بسیار زیبا برای دخترها و پسرها و دیگر لباس ها و مدل ها می باشد که ممکن است کودک شما بسیار دوست داشته باشد. این برند علاوه بر فروشگاه های داخلی در سایر کشرهای خارجی نیز دارای فروشگاه های بسیار زیادی می باشد.

اگر می خواهید بهترین مدل لباس برای تولد کودک خود انتخاب کنید حتما این مقاله رو بخونید 

6_ Defacto Kids:

برند دفاکتو نیز یکی دیگر از برندهای مطرح و محبوب ترکیه است که علاوه بر پوشاک و لباس های بزرگسال در زمینه پوشاک کودک نیز بسیار فعال می باشد. از دلایل محبوبیت و برتر بودن این برند کیفیت، ماندگاری، ثبات رنگ، جذابیت اجناس و طرح های تولیدی آن می باشد.

7_ Civil kids:

برند CiviL Kids یکی از برند های مطرح و با سابقه در زمینه طراحی و تولید لباس کودک در ترکیه می باشد. این برند 60 فروشگاه مخصوص دارد که در تمام شهر های ترکیه دارای نمایندگی است، CiviL علاوه بر پوشاک در زمینه مواد غذایی و همینطور اسباب بازی نیز فعالیت می کند.

دسته بندی پوشاک تولیدی این برند به شرح زیر می باشد:

  • ست نوزادی: تمام مدل ها و لباس های مورد نیاز نوزاد در دسته های 4 تکه الی 10 تکه .
  • بادی کودک: انواع طرح و مدل های گوناگون بادی کودک از بلند تا کوتاه و رکابی را شامل می شود.
  • لباس سرهمی: تمامی مدل های سرهمی نوزاد از شورت و رکابی الی لباس های زمستانی و پاییزه سرهمی نوزاد را شمال می شود.
  • و شامل سایر پوشاک کوک از جمله تیشرت، شویشرت، پیراهن، شلور، کاپشن، دامن، جوراب، کفش و …

8_  Gap kids:

برند Gap kids  از برندهای بسیار پر فروش لباس بچگانه می باشد، از ویژگی ها و خصوصیات بارز این برند الیاف طبیعی و مرغوب به کار رفته در این لباس ها می باشد که سبب ایجاد راحتی بسیار بالا در کودکان در زمان بازی می باشد. از دیگر ویژگی های این برند می توان به طرح های بسیار شیک و جذاب لباس های تولیدی این شرکت اشاره کرد.


مد و پوشاک کودکان


 
9_ Indikidual kids : 

این برند یکی از برندهای محبوب کوکان است ، به دلیل طرح های زیبای چاپی و عجیب و غریب کارتونی که در طراحی و تولید لباس های کودک این برند ایجاد می شود سبب می گردد قوه تخیل کودک رشد یابد و علاقه بسیار بالای کودکان به لباس های تولید شده توسط این برند موجب شده است تبدیل به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برند های شناخته شده شود.

از دیگر ویژگی های بارز و مهم در شناخته شدن این برند کیفیت بالا و  همینطور قیمت پایین لباس های ارائه شده به مشتریان این دسته از لباس های کودک می باشد .

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر